12 Ağustos 2012 Pazar

küçük sürprizler dükkanı.

sana kocaman bi kutu yapıcam. o kadar heyecanlıyım ki bunu planladığım için. o kadar olur. gerçekten çok heyecanlıyım. doğum günün 28 Martta. mart ayını hiç sevmiyordum, ta ki o ayda senin doğduğunu öğrenene kadar
28 marta kadar sana bir sürü hediye alırım ben. öyle büyük ve pahalı şeyler değil. küçük küçük. bileklik alırım. renkli renkli. kendime de alırım. hiçbirini beğenmezsen benim için takarsın bir tanesini. kendime de aldığımı takarsın mesela. beraber takarız, olur mu?
sonra mesela eldiven ve atkı alırım sana. böyle şeyleri çok sevdiğimi bilirsin. eldiveni önce kendim giyerim. ellerimi hissetsin ellerin. sonra sana veririm. atkıyı da takarım hem. kokum sinsin üstüne. özlediğinde belki koklarsın, eğer özlersen.
şey yaparım, böyle Kadıköy'de plak dükkanı var, sana ordan plak alırım. çok sevdiğin sanatçıları sıralarım. en güzel albümlerinin plağını alırım. çok seviniceğine eminim ya.
sonra kırtasiyeye gider en sevdiğin renkten mektup zarfları, kağıtlar alırım. renkli renkli güzel olur. 28 marta kadar da bir sürü mektup olur. sıkıldıkça birini açıp okursun.
sana bir video çekerim. seni nasıl sevdiğimi anlatırım. şarkı bile söylerim belki. anneannem hep sesin çok güzel der, arkadaşlarımın aksine. belki beğenmezsin, beğenmezsen kapatırsın. söz rahatsız olursan bir daha da söylemem.
sonra zenitimden çektiğimiz fotoğraflardan bir kaç tanesini koyarım içine o kutunun. bakarsın belki. yakma ama lütfen.
en sevdiğimiz şarkıları bi cd'ye kaydederim. mutsuz olduğunda dinlersin. belki mutlu olursun, beni düşünürsün. o şarkıları dinlerken sana bir de kitap alırım. okursun.
peki, şimdi. bunları aynı şehirde yaşadığım bir adama yaptığımdan bahsedelim. aynı şehirdeyiz. bir yabancı gibi yaşıyoruz. o şehrin bir ucunda, ben şehrin diğer ucundayım. istanbul burası, ne zaman buluşmak istesek yağmur yağdı. en çok buna üzülüyorum ben.
neyse, canımsın. bütün bu yaptıklarımı vermek için 28 martta buluştuğumuzda, o mektupların ilkini okurken seni sevdiğimi anlayacaksın. seni seviyorum. gerçekten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder